Jul 13, 2008

Studiu UE: Sunteti prosti!


Ca sa nu generalizam...putem spune si altfel: O data cu trecerea timpului...generatiile sunt din ce in ce mai proaste! => Ne indobitocim!<= efectul TV si efectul manelelor asupra copiilor(si nu numai).






Peste jumatate din copiii cu varsta de 15 ani din Romania au dificultati mari in a citi, a intelege si a interpreta un text, potrivit unui raport al Comisiei Europene privind educatia in statele membre
Mai bine de jumatate dintre adolescentii romani (53,5%) si bulgari (51,1,%) intampina dificultati in a citi si a intelege un text, constata evaluarea Executivului comunitar, plasand tara noastra si Bulgaria vecina pe ultimele locuri in UE din acest punct de vedere, arata Ziua.

La mare distanta, Romania si Bulgaria sunt urmate de Grecia(27,7%), Italia (26,4%) si Spania (25,7%)
Performeri in ceea ce priveste intelegerea textelor citite sunt Finlanda, cu un total de 4,8%, urmata de Irlanda, cu 12,1%, si Estonia, cu 13,6%.

„Este o problema reala. Capacitatea de a citi este o componenta-cheie pentru invatarea continua“, a declarat comisarul european pentru Educatie, Jan Figel.



Pentru a citit tot articolul: 9am.

4 comentarii:

greenbeenitsasin said...

Corect ar fi fost : Studiu EU : Suntem Prosti , dar intrucat tu esti inoroaga , iar inoroagele au 201 iq de la MAMA NATURA ,dintre care 103 in corn .. se accepta !

green said...

Nu simt nevoia sa ma disculp...dar pentru a evita incadrarea in aceasta "categorie" de oameni(cu dificultati in citirea si perceperea mesajelor scrise-in cazul de fata-sau auzite/adresate direct) eu zic sa citesti mai bine titlul. ;)

(HINT:e afirmatia lor...nu a mea. :)E doar un articol care nu imi apartine,dar care mi-a atras atentia.)

Numai bine!

greenbeenitsasin said...

da! ai dreptate !

greenbeenitsasin said...

sa fi iubita !