Jul 16, 2008

Muzica

Nu ati gasit si voi un alt nume pentru "miscarea" asta? Nu-mi place deloc cum suna...am sa o numesc..."initiativa de dezvaluire a preferintelor in materie de muzica" ... ok ok ok ... las-o asa ... "leapsa" [bleach]

  1. Metallica-Devil's dance
  2. Megadeath-Of mice and man
  3. Amy MacDonald-This is the life
  4. Metallica-The memory remains
  5. Celine Dion-Je sais pas
  6. Vita de Vie-Ganduri
  7. Vama-Pe sarma
  8. Spitalul de Urgenta-Fluturi
  9. Taxi-Prea sus
  10. Travka-Noaptea
  11. Lake of Tears-Forever autumn
  12. Iron Maidein-The fallen angel
  13. Florin Chilian-Zece
  14. Roza Vanturilor-Numai noi
  15. Pasarea Colibri-Vis de primavara
  16. Phoenix-Timisora
  17. Emeric Imre-Nebun de alb
  18. AC/DC-It's a long way to the top
  19. Laura Stoica-Mai frumoasa
  20. Godsmack-I stand alone
aaaaaa tre sa ma opresc
"sarcina" primita de la M.L.V.
#List seven songs you are into right now. No matter what the genre, whether they have words, or even if they’re not any good, but they must be songs you’re really enjoying now, shaping your summer. Post these instructions in your blog along with your 7 songs. Then tag 7 other people to see what they’re listening to…#

Edit: upsam sarit peste numaru' cerut

7 comentarii:

Unknown said...

dar hei..nici mie numi place cum suna "leapsa"..dar nu eu am raspandit chestia asta pe net :)) treb sami cer scuze ca tiam dat sarcina asta? am primito si io si treia so dau la 7 pers si nu aveam de unde atatea.

green said...

e de bine,nu trebuia sa-ti ceri scuze:P...eu nu o trimit mai departe...n-am cui:-??

Unknown said...

poi..trimitemio mie de vreo 10 ori...:)) in felul asta cred caas putea alege piesele mai usor cas multe :D hihi.noh lasa graso ca stiu despre ce sati dau sa scrii..initiativa sa nui zic iar lea...

greenbeenitsasin said...

adevarul e ca green are o personalitate foarte "metalica" . Do not fuck with her .

Anonymous said...

E o metalista mica si dulce ca un puisor de gaina mic si pufos =))

green said...

makavelliro...tu nu te-ai prins dom'le...greenbeenitsasin(oricine ar fii)incerca sa rada de mine...sau macar sa ma ironizeze... :-j

greenbeenitsasin said...

hah!